IQS – lider badań rynku online w Polsce
IQS jest polską firmą badawczo-analityczną, obecną na rynku od 26 lat. Głównym zadaniem agencji jest pozyskiwanie, przetwarzanie i analiza danych (deklaratywnych i pasywnych) oraz projektowanie rozwiązań badawczych. IQS ciągle rozwija własne narzędzia technologiczne, które dają możliwość pozyskania nowych źródeł danych lub usprawniają dotychczasowe procesy.
Agencja IQS posiada bogate portfolio produktów badawczych oraz metod i narzędzi do realizacji badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Wspólnie z Klientami angażują się w poszukiwanie nowych trendów i inisightów konsumenckich. Agencja pomaga w budowaniu strategii dla marek oraz doradza przy tworzeniu strategii cenowych.
Narzędzia analityczne:
- Targetowanie,
- Netdive,
- Netdive Predictive,
- Atenatabs,
IQS jest partnerem dla firm, które dbają o to, by targetowanie reklam było bardziej trafne i skuteczne. Są „spięci” z dwoma firmami (Netsprint, Xaxis). Dzięki zebranym danym zwiększają trafność targetowania programmatic (zmienne demograficzne), jak również wystawiają segmenty do targetowania w oparciu o dane, które są niedostępne w sieci (np. identyfikujemy konsumentów piw 0,0%, czy osoby mające określoną postawę wobec płatności kartami kredytowymi). Do lepszego targetowania wykorzystują kilkadziesiąt zmiennych, jak również dedykowane segmenty z badania segmentacyjnego lub analiz danych w bazach IQS. Dzięki temu targetowanie jest trafniejsze, bardziej dopasowane do potrzeb klienta/ marki, a przez to bardziej skuteczne.
Netdive to platforma badawcza do analizy treści pochodzących z kanałów SoMe (FB, Instagram, Twitter, fora i blogi). Umożliwia eksplorację dowolnego tematu angażującego ludzi w sieci. Może to być marka, potrzeba (np. odporność), problem (np. nadwaga), składnik (np. bakterie) i mnóstwo innych tematów, które są na tyle angażujące, że wywołują autentyczne dyskusje w sieci. Dzięki algorytmom oraz analizie, miliony wpisów w social mediach stają się źródłem insightów wspierających rozwój konceptów, strategii, komunikacji oraz innowacji. Od typowego monitoringu social media IQS odróżnia nacisk na analizę treści oraz antropologiczne, jakościowe doświadczenie badaczy, którzy dokonują głębokiej analizy treści, obrazu, kontekstu.
Gdy agencja IQS analizuje miliony komentarzy klientów, wówczas widać ukryte prawidłowości. Temu służy rozwijana w IQS technologia text mining’u/ netdive predictive, czyli analityka treści (komentarzy) pochodzących z dowolnych źródeł (social media, opinie Google, źródła własne, badania satysfakcji), mówiących o firmie, usłudze, produkcie lub punkcie sprzedaży. Dzięki analityce treści, IQS odkrywa co jest ważne dla klientów, jak wypada dany sklep/ marka vs konkurenci, jak wypadają poszczególne lokalizacje/ regiony względem siebie. A to wszystko w skali, która dotychczas była niedostępna, w czasie o wiele krótszym niż to miało miejsce wcześniej oraz za kwoty niższe niż praca ludzka.
Software agencji IQS oferuje unikalną możliwość pracy „on-the-fly”. Chodzi o możliwość filtrowania, tworzenia, łączenia i modyfikacji zmiennych „w locie” (np. ustawianie kolejności i zbijanie kafeterii, łączenie kilku zmiennych po warunkach logicznych), co znacząco przyspiesza uzyskanie pożądanego efektu w postaci tabel lub wykresów. Dostępny jest również zintegrowany system ważenia danych (ważenie brzegowe lub po kombinacji zmiennych). Atenatabs to narzędzie szczególnie użyteczne dla osób pracujących na danych importowanych z SPSS, dla których liczą się dostosowane do oczekiwań tabele z wyliczonymi i oznaczonymi istotnościami.
KONTAKT:
IQS Sp. z o.o.
ul. Mangalia 2A, budynek F2, 02-758 Warszawa
tel. 22 592 63 00
kontakt@grupaiqs.pl
Panel ankietowy należący do agencji badawczej IQS:
Link do strony IQS