Opinia24 – wyspecjalizowany wykonawca badań rynkowych
Opinia24 jest wyspecjalizowanym wykonawcą badań rynkowych realizowanych techniką telefoniczną (CATI), internetową (CAWI) oraz technikami łączonymi (mixed-mode). Agencja badawcza Opinia24 pracuje na rzecz podmiotów oczekujących doradztwa w zakresie realizacji ilościowych badań marketingowych i społecznych oraz wsparcia w szybkim, elastycznym i ekonomicznym wykonawstwie projektów badawczych prowadzonych w oparciu o te techniki.
Opinia24 oferuje profesjonalne doradztwo na każdym etapie badania od konceptualizacji, przez realizację badań przy użyciu nowoczesnych i sprawdzonych systemów ankietowych, aż po końcowe opracowanie wyników przy jednoczesnym sformułowaniu wniosków i rekomendacji płynących z badania.
Firma jest kierowana przez kadrę menadżerską posiadającą wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działów realizacji badań ilościowych w dużych agencjach badawczych. Kadrę uzupełniają badacze z bogatym doświadczeniem związanym z obsługą klienta przy koordynacji dużych przedsięwzięć badawczych.
Specjalizacje agencji Opinia24:
- Wsparcie procesu badawczego.
- Doradztwo metodologiczne i wsparcie klienta od samego początku współpracy.
- Tworzenie nowoczesnych i profesjonalnych narzędzi wspomagających proces realizacji projektów badawczych a także kampanii dedykowanych pod infolinię.
- Projektowanie i dobór prób do badań ilościowych realizowanych techniką telefoniczną, internetową oraz technikami mieszanymi (mixed mode).
- Gromadzenie danych technikami m.in. CATI, CAWI, WATI oraz w technikach mieszanych (mixed mode).
- Tworzenie, obsługa i administrowanie bazami danych.
- Tworzenie i obsługa paneli ogólnodostępnych i paneli dedykowanych.
- Targetowanie geograficzne prób na potrzeby badań rynkowych i kampanii marketingowych.
Techniki badawcze:
- CATI – metoda zbierania informacji w ilościowych, w której wywiad z respondentem jest prowadzony przez telefon, a ankieter odczytuje pytania i notuje uzyskiwane odpowiedzi korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego.
- CAWI – metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej. Zwykle ankiety w postaci linków wysyłane są do respondentów na skrzynkę mailową lub za pośrednictwem portali.
- WATI – metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent wywiad z respondentem jest prowadzony przez telefon, a jednocześnie udostępniany jest mu link, w którym otrzymuje materiały wspomagające wywiad. Jest to klasyczne połączenie najlepszych zalet i możliwości technik CATI i CAWI.
- MAWI to metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej. Zwykle ankiety w wysyłane są do respondentów w formacie odpowiednim do wypełnienia ankiety za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
W ramach powyższych technik badawczych jesteśmy w stanie zagwarantować realizację różnych typów badań m.in.:
- badania społeczne
- badania polityczne
- badania satysfakcji pracowników
- badania komunikacji
- testy konceptów
- badania wizerunkowe
- badania typu day after recall
- badania conjoint
- badania poprzez system IVR
- pomiar efektywności i zasięgu kampanii
- badania typu mystery calling
- badania w różnych językach
Certyfikaty jakości:
Dane kontaktowe
Opinia24 Spółka z o.o.
Prezes Zarządu Przemysław Wójtowicz
tel: 22 30 80 701
kom: 502 217 561
KRS: 0000599163
NIP: 5213720784
REGON: 363645572
Biura
Warszawa (siedziba)
ul. Wiktorska 63
02-587 Warszawa
Radom (biuro operacyjne)
ul. Okulickiego 39
26-600 Radom
tel: 22 30 80 701
tel: 22 30 80 700
tel: 22 30 80 702
Panel ankietowy należący do agencji badawczej Opinia24:
Link do Opinia24