Agencje badawcze

Opinia24 – wyspecjalizowany wykonawca badań rynkowych

Opinia24 jest wyspecjalizowanym wykonawcą badań rynkowych realizowanych techniką telefoniczną (CATI), internetową (CAWI) oraz technikami łączonymi (mixed-mode). Agencja badawcza Opinia24 pracuje na rzecz podmiotów oczekujących doradztwa w zakresie realizacji ilościowych badań marketingowych i społecznych oraz wsparcia w szybkim, elastycznym i ekonomicznym wykonawstwie projektów badawczych prowadzonych w oparciu o te techniki.

Opinia24 oferuje profesjonalne doradztwo na każdym etapie badania od konceptualizacji, przez realizację badań przy użyciu nowoczesnych i sprawdzonych systemów ankietowych, aż po końcowe opracowanie wyników przy jednoczesnym sformułowaniu wniosków i rekomendacji płynących z badania.

Firma jest kierowana przez kadrę menadżerską posiadającą wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działów realizacji badań ilościowych w dużych agencjach badawczych. Kadrę uzupełniają badacze z bogatym doświadczeniem związanym z obsługą klienta przy koordynacji dużych przedsięwzięć badawczych.

Specjalizacje agencji Opinia24:

  • Wsparcie procesu badawczego.
  • Doradztwo metodologiczne i wsparcie klienta od samego początku współpracy.
  • Tworzenie nowoczesnych i profesjonalnych narzędzi wspomagających proces realizacji projektów badawczych a także kampanii dedykowanych pod infolinię.
  • Projektowanie i dobór prób do badań ilościowych realizowanych techniką telefoniczną, internetową oraz technikami mieszanymi (mixed mode).
  • Gromadzenie danych technikami m.in. CATI, CAWI, WATI oraz w technikach mieszanych (mixed mode).
  • Tworzenie, obsługa i administrowanie bazami danych.
  • Tworzenie i obsługa paneli ogólnodostępnych i paneli dedykowanych.
  • Targetowanie geograficzne prób na potrzeby badań rynkowych i kampanii marketingowych.

Techniki badawcze:

  • CATI – metoda zbierania informacji w ilościowych, w której wywiad z respondentem jest prowadzony przez telefon, a ankieter odczytuje pytania i notuje uzyskiwane odpowiedzi korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego.
  • CAWI – metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej. Zwykle ankiety w postaci linków wysyłane są do respondentów na skrzynkę mailową lub za pośrednictwem portali.
  • WATI – metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent wywiad z respondentem jest prowadzony przez telefon, a jednocześnie udostępniany jest mu link, w którym otrzymuje materiały wspomagające wywiad. Jest to klasyczne połączenie najlepszych zalet i możliwości technik CATI i CAWI.
  • MAWI to metoda zbierania informacji w badaniach ilościowych, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej. Zwykle ankiety w wysyłane są do respondentów w formacie odpowiednim do wypełnienia ankiety za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

W ramach powyższych technik badawczych jesteśmy w stanie zagwarantować realizację różnych typów badań m.in.:

  • badania społeczne
  • badania polityczne
  • badania satysfakcji pracowników
  • badania komunikacji
  • testy konceptów
  • badania wizerunkowe
  • badania typu day after recall
  • badania conjoint
  • badania poprzez system IVR
  • pomiar efektywności i zasięgu kampanii
  • badania typu mystery calling
  • badania w różnych językach

Certyfikaty jakości:

Dane kontaktowe

Opinia24 Spółka z o.o.
Prezes Zarządu Przemysław Wójtowicz
tel: 22 30 80 701
kom: 502 217 561
KRS: 0000599163
NIP: 5213720784
REGON: 363645572

Biura

Warszawa (siedziba)
ul. Wiktorska 63
02-587 Warszawa

Radom (biuro operacyjne)
ul. Okulickiego 39
26-600 Radom
tel: 22 30 80 701
tel: 22 30 80 700
tel: 22 30 80 702

Panel ankietowy należący do agencji badawczej Opinia24:

Panel ankietowy Bo!

Link do Opinia24

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *