Ipsos – Globalny rynek badań i Opinia publiczna
Ipsos to międzynarodowe przedsiębiorstwo z branży badań rynku i konsultingu z siedzibą w Paryżu we Francji. Zostało założone w 1975 przez Didiera Truchot i jest notowane na paryskiej giełdzie od 1 lipca 1999 roku. Ipsos jest trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w branży badań rynku na świecie. Pierwszy kwartał 2020 roku wskazał obecność na 90 rynkach, zatrudniając ponad 18 000 osób.
W Ipsos eksperci z pasją i ciekawością nie tylko dostarczają wyniki swoich badań, ale przede wszystkim przekuwają je na głębokie zrozumienie społeczeństw, rynków i ludzi. W pracy wykorzystujemy najnowsze zdobycze nauki, technologii i badawczego know how stosując zasadę bezpieczeństwa (SECURITY), prostoty (SIMPLICITY), szybkości (SPEED) i istotności (SUBSTANCE).
Rozwiązania Ipsos
Konsumenci i marki:
- Rozumienie rynku i strategia (Pozycjonowanie marki, Badania shopperowe, Rozumienie rynku, Advisory Services)
- Innowacje (Badania opakowań, Innowacje i prognozy, Testy produktów)
- Kampanie reklamowe (Pomysł kreatywny w otoczeniu rynkowym, Rozwój pomysłów kreatywnych, Ocena pomysłów kreatywnych)
- Tracking kondycji marki (Pomiar siły marki, Tracking aktywacji marki)
- Ipsos MMA (Multi-Toyuch Attribution, Commercial Effectiveness/Holistic Marketing Mix Modeling)
- Retail & Consumer Intelligence (Retail Capabilities, Consumer Panel)
- Retail Performance (Queue Managent System, Analytics and Reports, Behaviour Insights, Consumer Insights, People Counting)
- Observer (Observer, Dostęp do prób, Dane i wyniki)
- User Experience.
Kontakt:
Website: www.ipsos.com/pl-pl
Ambassador Building, Domaniewska 34A
02-672 Warsaw
(+48) 22 448 77 00