Agencje badawcze

SW Research – agencja badawcza, badania jakościowe.

SW Research to agencja badawcza, która stawia na 3 podstawowe wartości:

  • Rozwój – Cały czas trzyma rękę na pulsie najnowszych trendów w badaniach rynku. Podnoszenie kwalifikacji zespołu badawczego to inwestycja przynosząca największe efekty w dzisiejszym, niezwykle dynamicznie rozwijającym się świecie.
  • Odpowiedzialność w społeczeństwie informacyjnym – Odpowiedzialność na każdym kroku oraz dbanie o przestrzeganie standardów, szczególnie w momencie publikacji wyników badań.
  • Przyjazne dla oka raporty tworzymy w miłej atmosferze – Dostarcza więcej niż tylko setki slajdów. Zamawiając badania rynku w SW, otrzymasz wyjątkową obsługę i doradztwo na każdym kroku realizacji Twojego projektu, a nawet po jego zakończeniu.

OFERTA:

Badania ad-hoc – Badania ad-hoc to projekty realizowane na specjalne zamówienie Klienta. Zwykle dotyczą jednego obszaru badawczego (np. satysfakcja użytkowników danej marki) i przeprowadzane są na wybranej grupie respondentów.

Badania trackingowe – Badania trackingowe w SW Research to ciągły monitoring prowadzony na stałej grupie panelowej, konsumentach, bazach klienckich lub pracownikach.

OmniWatch 48 (najszybszy omnibus CAWI) – OmniWatch 48 to cykliczne badanie omnibusowe, realizowane na losowej próbie respondentów SWpanel.pl. W każdej fali badania bierze udział reprezentatywna próba Internautów.

Badania jakościowe online i offline – Agencja posiada pełne doświadczenie w realizacji badań tradycyjnych jak i internetowych.

Badania UX na realnych użytkownikach online i offline – Badania User eXperience, to badania skupione na doświadczeniach użytkowników w kontakcie z rozwiązaniami produktowymi i usługowymi.

Obszary badawcze – Agencja oferuje realizację badań ilościowych i jakościowych w segmentach B2B, B2C oraz C2C.

Ankieteo (platforma do badań rynku i opinii) LINK do ANKIETEO.

Studio badań fokusowych w Warszawie – Fokusownia SW Research czyli miejsce stworzone specjalnie na potrzeby badań fokusowych oraz różnego rodzaju badań jakościowych.

Moto Panel SWR – wiedza o posiadaczach samochodów

KONTAKT:

Zadzwoń:

tel.: +48 533 987 335

tel.: +48 22 585 15 80

Fokusownia:

tel.: +48 570 604 706

Napisz do nas:

email: sw@swresearch.pl

Adres siedziby:

Jarosława Dąbrowskiego 64a 02-561 Warszawa

Fokusownia:

Jarosława Dąbrowskiego 64a 02-561 Warszawa

Strona internetowa SW Research

Panel ankietowy należący do SW Research:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *